در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استعفا می‌دهد

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: بعد از انتخاب شدنم به عنوان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از ریاست کانون استعفا خواهم داد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استعفا می‌دهدمحمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای ریاست کانون سردفتران و دفتریاران بعد از انتخاب شدن او به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از ریاست کانون سردفتران و دفتریاران استعفا خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مجدد انتخابات برگزار می‌شود، گفت: خیر، انتخابات برگزار نخواهد شد و عضو علی البدل به عنوان جایگزین بنده وارد هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران می‌شود.

عظیمیان عضو هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند انتخاب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: برای انتخاب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران انتخابات داخلی برگزار می‌شود و عضو علی البدل جایگزین آقای دشتی اردکانی در هیأت مدیره کانون می‌شود.

وی افزود: عضو علی البدل را سازمان ثبت اسناد و املاک مشخص و به کانون سردفتران و دفتریاران معرفی می‌کند.

گفتنی است که محمدرضا دشتی اردکانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم اردکان انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
فامیل بازی باشه بالاخره همین که افراد بیکار و توانمند خانواده خودشان را استخدام کنند باری از روی دولت برداشته میشه سردفتر هم مثل خیلی از مشاغل که خانواده خودشان را توی کار میارن اتفاقا اینطوری تعاملات بهتر صورت میگیرد و کارها بهتر انجام میگیرد سردفتر چون از دولت و ارگانی حقوق نمیگیرد و شخصا هزینه های اجاره یا خرید مکان و کارمندان و سیستم و ... را پرداخت میکند حق دارد در انتخاب پرسنل و نمیشود این حق را از آنها گرفت
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۱:۲۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
وضع درست نکردی فامیل بازی را در دفاتر رواج دادی خدا از شما راضی نباشد
آخرین اخبار