جمشیدی: مستحق شکست مقابل استقلال نبودیم/ داور ۳ امتیاز را از ما گرفت

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در هفته‌های اخیر همیشه داوری به ضرر ذوب آهن بوده است و دیگر از این موضوع خسته شده ایم.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این تیم با استقلال تهران بیان کرد: خیلی بازی خوبی بود و باید ۳ امتیاز را کسب می‌کردیم. مستحق شکست نبودیم، زیرا بازی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین بازی‌های ذوب آهن در این فصل بود.

او افزود: داوری ۳ امتیاز را از ما گرفت، زیرا گل اول استقلال آفساید بود و همچنین گل دوم ما نیز سالم به ثمر رسید که داور مردود کرد. تیم داوری سه امتیاز را از ما گرفت که از این موضوع متاسف هستم.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ استقلال تهران ۲ - ذوب آهن اصفهان یک/ بازگشت شاگردان مجیدی به مسیر خوشبختی


جمشیدی ادامه داد: داور در این بازی عملکرد بدی داشت و قصد داریم تا از او شکایت کنیم. در بیشتر بازی‌ها داوری به ضرر ذوب آهن است و از این موضوع بسیار ناراحت هستیم. مسئولان داوری باید فکری به حال این موضوع کنند. در بیشتر بازی‌ها داوری به ضرر ما بوده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در پایان در خصوص درگیری اسماعیلی فر با رادولوویچ بیان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و بهتر است درباره این موضوع صحبت نکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار