معاون امور اقتصادی استاندار کردستان:

برای ثبات قیمت، واسطه‌ها حذف شوند

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: میوه شب عید باید بدون واسطه به دست مشتری برسد تا قیمت آن افزایش پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خالد جعفری، معاون امور اقتصادی استاندار کردستان امروز در سی‌ودومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری‌های خوبی در بحث تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

او ادامه داد: برای تامین میوه ایام عید هماهنگی‌ و اقدامات لازم انجام شده و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

جعفری با بیان اینکه باید میوه شب عید بدون واسطه به دست مشتری برسد تا قیمت آن افزایش پیدا نکند، افزود: کردستان در سال گذشته جز استان‌هایی بود که بیشترین یارانه میوه شب عید گرفت که امیدواریم امسال هم این اتفاق تکرار شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان اضافه کرد: کسی که مجوز توزیع میوه شب عید را دریافت می‌کند باید خودش هم نسبت به توزیع میوه اقدام کند و از واگذاری کار به واسطه‌های دیگر خودداری کند.

جعفری افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها باید نظارت جدی و مستمر در سطح استان ادامه داشته باشد.

او در مورد موضوع داروخانه‌ها و مشکلاتی که در تامین ماسک در استان وجود دارد، گفت: باید نظارت بیشتر بر روند فعالیت داروخانه‌ها در توزیع اقلام بهداشتی انجام گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم سهیمه لازم ماسک و مواد ضدعفونی به استان اختصاص پیدا کند و با همکاری مردم بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم.

جعفری اضافه کرد: جدای از نظارت بر داروخانه‌ها، مسوولان امر واحدهای تولیدی که توان تولید ماسک دارند را ترغیب کنند.

او در پایان یادآور شد: طی ماه‌های اخیر با حمایت‌هایی که صورت گرفت جوجه‌ریزی در استان 20 درصد افزایش داشت و در حال حاضر کمبودی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.