مسابقات کشوری کاراته در خوزستان برگزار نمی‌شود

سرپرست هیات کاراته خوزستان گفت: برگزاری رقابت‌های کاراته کشوری در این استان به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نگار افشین سرپرست هیات کاراته خوزستان گفت: رقابت‌های کاراته کشوری جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که قرار بود در ۲ بخش کاتا و کومیته روز ۹ اسفندماه در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شود با توجه به ضرورت مقابله با گسترش ویروس کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول گردید.

او با بیان اینکه قرار بود مسابقات در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شود اظهار داشت: کاراته خوزستان در چند ماه اخیر روند رو به رشدی داشته و کاراته کا‌های استان عملکرد خوبی در میادین کشوری و بین المللی داشتند.

افشین تصریح کرد: برگزاری مسابقات کشوری یکی از مهمترین برنامه‌های هیات در سال جاری بود و در این راستا چند میزبانی مسابقه کشوری داشتیم. همچنین توجه به رده‌های پایه و بحث آموزش از دیگر اولویت‌های هیات کاراته خوزستان است.

سرپرست هیات کاراته خوزستان در خصوص برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات کاراته استان افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده انتخابات رئیس هیات کاراته استان اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش که با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر شده، تمامی مسابقات کشوری تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.