طرح ویژه نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی و درمانی

تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی طرح ویژه نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی و درمانی (بیماری کرونا) را همزمان با سراسر کشور اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به ارسال دستورالعمل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبنی بر اقدامات پیشگیرانه تمام دستگاه‌های اجرایی و با توجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت برخی ملزومات بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین امتناع از عرضه اقلام مذکور توسط تعداد معدودی افراد فرصت طلب و سود جو اداره کل تعزیرات حکومتی استان به همراه دانشگاه علوم پزشکی با برگزاری گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار کالا‌های هدف بارویکرد پیشگیرانه و مشارکت دستگاه‌های نظارتی اقدام می‌کند.

او افزود: رویکرد اساسی این طرح تسهیل زمینه‌های ارائه کالا‌های هدف (از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده) به شهروندان با هدف پیشگیری است که در صورت تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلفات در کوتاهترین زمان ممکن دردستور کار شعب استان قرار می‌گیرد.

اشرفی ادامه داد: بازرسی از واحد‌های تولیدی و توزیعی از جمله داروخانه‌ها و واحد‌های توزیع کننده محصولات بهداشتی به عنوان مراکز هدف در طول اجرای طرح مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  افزود: هم استانی‌ها در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۵تماس گرفته و یا با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.