مدیریت خردمندانه، راه برون رفت از مشکلات

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:در کشور ظرفیت ها و ایده های خوبی وجود دارد و مدیریت عاقلانه و خردمندانه در حوزه‌های مختلف میتواند راهگشای امور باشد.

حجت السلام حسین میرزایی نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت:ابتدا از مردم عزیز شهر اصفهان کمال تشکر را دارم چرا که  با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات توانستند حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

او افزود: صحنه انتخابات یک امتحان الهی همه جانبه است که این امتحان تمامی افراد جامعه را شامل می‌شود، رعایت کردن اخلاق سیاسی در این عرصه بسیار مهم است به طوری که اگر فردی اخلاق سیاسی را رعایت نکند در جامعه منزوی و شکست خورده است.

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در اسلام هیچ بن بستی وجود ندارد گفت: در طول سالیان مختلف شاهد هستیم که مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... ملت ما را در فشار قرار داده است، اما راه حل این مشکل ایجاد مدیریت خردمندانه در عرصه‌های مختلف است.

حجت السلام  میرزایی گفت: خوشبختانه در کشور و استان اصفهان ایده‌ها، نظر‌ها و ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که با ایجاد یک مدیریت صحیح می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. من به آینده این کشور بسیار امیدوارم، سخنان ما در انتخابات به هیچ وجه شعار نبوده و انشاالله به اقدام و عمل تبدیل خواهد شد.

او ادامه داد: مدیریت عاقلانه و خردمندانه در حوزه‌های مختلف میتواند راهگشای امور باشد، در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه ما فقدان مدیریت عادلانه است، مانند همین قضیه گرانی بنزین که خردمندانه برخورد نشد و اعتراض و اغتشاش‌هایی را به همراه داشت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.