برگزاری مسابقات دوچرخه سواری به میزبانی مسجدسلیمان

رئیس هیات دوچرخه سواری خوزستان از برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا وحدت رئیس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و بزرگسالان کشورمان از روز ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

او افزود: این اردو به منظور آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۰ است و امیدواریم ورزشکاران کشور عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند.

وحدت بیان داشت: در این اردو امیرکلاهدوز، حمید پورهاشم، محمد گنج خانلو، خلیل خورشیدی، علی اصغر موسی زاده، محمد رجبلو، سعید صفرزاده، مهدی علمایی، مرتضی رضوانی، میرصمد پورسیدی، امیرحسین جمشیدیان و بهنام آرین ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان هستند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان خوزستان با بیان اینکه ایوب رحمانی از خوزستان در این اردو حضور دارد تصریح کرد: بخش استقامت استان در طی سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و امیدواریم ورزشکاران استان برای حضور در رقابت‌های آسیایی انتخاب شود.

همزمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز تمامی مسابقات ورزشی که مقرر بود در این استان برگزار گردد را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. همچنین اماکن ورزشی استان به مدت ۱۰ روز تعطیل است، اما با این وجود اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.