حمله راکتی سرایا القدس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی، شهرک‌های این رژیم را در اطراف نوار غزه هدف حمله راکتی قرار داد.

حمله موشکی سرایا القدس به شهرک‌های صهیونیست نشینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از فلسطین الیوم، سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به تجاوزگری نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن دمشق و به شهادت رساندن دو فلسطینی و همچنین توهین روز گذشته به شهید فلسطینی در خان یونس، شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک صهیونیست در این حمله خبر داد و گفت ۱۲ راکت به سوی سدیروت و اطراف نوار غزه شلیک شد و آژیرهای خطر برای سومین بار کمتر از یک ساعت در این محدوده به صدا در آمده است.

این حمله دقایقی پس از توئیت ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس بود که در آن تاکید کرده بود حمله صهیونیست‌ها به دمشق و شهادت ۲ مبارز فلسطینی بدون پاسخ نخواهد ماند.

جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: این دشمنی، ما را از رفتن در مسیر مقاومت و جهاد برای آزادی فلسطین باز نخواهد داشت.

حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت فلسطین

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به مواضع مقاومت فلسطین در غرب «خانیونس» در جنوب نوار غزه خبر داد.

رژیم صهیونیستی در ساعاتی پایانی شب گذشته نیز دمشق و نقاطی از نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار داد که به شهید و زخمی شدن شماری از نیرو‌های مقاومت منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار