معاون دوم ریاست اجرایی دولت افغانستان و عضو تیم انتخاباتی عبدالله به دیدار امروز عبدالرب رسول سیاف و حامد کرزی با عبدالله و محمد اشرف غنی واکنش عجیبی نشان داد.

واکنش عجیب «محقق» به دیدار برخی چهره های سیاسی با اشرف غنی و عبداللهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی دولت افغانستان و عضو تیم انتخاباتی عبدالله به دیدار امروز عبدالرب رسول سیاف و حامد کرزی با عبدالله و محمد اشرف غنی واکنش عجیبی نشان داد.

محقق در واکنش به این موضوع گفت: «ديده شود كه كلاه جناب كرزى صاحب و عصاى جناب استاد سياف چه معجزه ای مي كند.»

وی جزئیات بیشتری در این باره نداده است اما به نظر می‌رسد که هواداران و اعضای تیم ثبات و همگرایی نگران هستند که عبدالله همانند انتخابات سال ۲۰۱۴ از موضع خود عقب نشینی کند.

قابل ذکر است که عبدالرب رسول سیاف از رهبران سرشناس جهادی و حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان امروز به منظور حل اختلافات انتخاباتی با عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی دیدار کرده‌اند.

قابل ذکر است که تنش های سیاسی در افغانستان پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور به طور بی سابقه ای اوج گرفته است. کمیسیون انتخابات افغانستان روز سه شنبه هفته گذشته «اشرف غنی» را به عنوان فرد پیروز انتخابات معرفی کرده بود اما عبدالله با نپذیرفتن این نتیجه اعلام کرد که او رئیس جمهور حقیقی است و به زودی دولت خود را تشکیل داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.