رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر؛

تشکیل کارگروهی با حداقل سه کمیته برای مقابله با کرونا

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: با توجه به اهمیت موضوع شیوع بیماری کرونا باید کارگروهی با حداقل سه کمیته برای مقابله با این بیماری در خرمشهر تشکیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسی مطور جزیره رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر دیروز در نشست  شورای شهر خرمشهر گفت: کارگروهی که  برای  مقابله با ویروس کرونا  تشکیل می شود باید متشکل از چند کمیته از جمله کمیته پشتیبانی، پیشگیری و اطلاع‌رسانی با حضور شهرداری و دیگر دستگاه‌ها همچون شبکه و مرکز بهداشت باشد.

او ضدعفونی کردن مدارس، وسایل نقلیه عمومی، تاکسی‌ها و تاکسی‌های تلفنی را نیز از جمله برنامه‌هایی لازم‌الاجرا برای مقابله با بیماری کرونا دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با اشاره به جریان‌های أخیر گران‌فروشی و احتکار ماسک، خواستار اشد مجازات برای عاملان شد و گفت: از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی درخواست می‌شود اشد مجازات را برای کسانی که سلامت مردم را به بازی گرفتند، تعیین کند.

فاخر ربیعی فر یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر نیز در این جلسه با اشاره به بررسی بودجه ۹۹ به عنوان یکی از دستور جلسه این جلسه شورای شهر خرمشهر، از نادرست بودن آمار ارائه شده به شورا خبر داد.

او همچنین به غیبت مکرر دو عضو شورای شهر خرمشهر در جلسات اشاره کرد و گفت: رئیس شورا باید با حضور نداشتن مکرر این دو عضو طبق قانون برخورد کند.

مصطفی میاح پور مدیر واحد زیباسازی شهرداری خرمشهر نیز در این جلسه به برشماری اقدامات آماده سازی شهر برای استقبال از سال جدید پرداخت و گفت: برای نوروز ۹۹، ۴۰ آلمان شهری برای خرمشهر آماده شده است که از این تعداد ۲۰ المان دریایی است.

رنگ‌آمیزی جداول بلوار ساحلی و پل جدید و نصب المان‌های نوروزی را از دیگر اقدامات دانست و از پایان پروژه‌های اجرایی تا ۱۵ اسفندماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.