مشارکت مردم در توسعه فضای سبز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند پیشنهاد خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص ایجاد زمینه برای مشارکت مردم در فضای سبز شهری را مناسب دانست.

ابراهیم زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: مشارکت شهروندان در خصوص توسعه فضای سبزشهری و کاشت درخت پیشن‌ها مناسبی است.

او افزود: سال‌های گذشته جشنواره‌ای با عنوان عنوان جشنواره برترین فضای سبز خانگی شهر بیرجند انجام شد که با هدف تشویق شهروندان به حفظ فضای سبز به خصوص در فضای خانه خود در بیرجند برگزار شد.

ابراهیم زاده بیان کرد: شهروندان نیز با مشارکت در این جشنواره اقدام به توسعه فضای سبز در مقابل درب خانه و یا واحد‌های تجاری پرداختند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند با بیان اینکه برگزاری دوباره چنین جشنواره‌ای برای شهر بیرجند و یا محدوده مهر شهر پیشنهاد خوبی است، اظهار کرد: اکنون تلاش می‌شود تا برنامه ریزی‌های لازم در جهت برگزاری دوباره این جشنواره با رویکرد افزایش مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز شهری انجام شود.

اولین جشنواره فضای سبز خانگی با هدف تشویق شهروندان به حفظ فضای سبز به خصوص در فضای خانه خود در بیرجند سال گذشته در موضوعات بالکن و بام سبز آپارتمان‌ها، باغچه‌های حیاط منزل، باغچه‌های مقابل منازل و اماکن تجاری و اجرای سیستم‌های آبیاری نوین و با استفاده از آب‌های خاکستری در فضای سبز مقابل درب منازل و اماکن تجاری برگزار شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.