عطائی دولت آبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان لندن برگزار شد

دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان لندن از برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان لندن خبر داد.

انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان لندن برگزار شدمحمدحسین عطائی دولت آبادی دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان لندن گفت: نشست فوق العاده انجمن اسلامی دانشجویان لندن روز یکشنبه مورخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ در کانون توحید لندن برگزار شد.

او افزود: در این جلسه‌ صمیمانه، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان لندن به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل گوناگون انجمن اسلامی دانشجویان لندن پرداختند.

عطائی تشریح کرد: انتخابات شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشجویان لندن با حضور دو سوم از اعضایی که عدم حضورشان را اعلام نکردند، برگزار شد و اعضای منتخب شورای جدید مشخص شدند که عبارتند از:

۱- مهدی بعیدی نژاد، دبیر و مسئول تشکیلات
۲- رزیتا ضیائی، دبیر علمی
۳- لیلا سرسبیلی، دبیر فرهنگی

عطائی دولت آبادی ادامه داد: شورای مرکزی مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان لندن، رسمیت شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشجویان لندن را تأیید کرده و از او حمایت خواهد کرد. همچنین انتخابات ۲۳ نومبر و ۱۵ ژوئن که به تقاضای یک سوم از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان لندن و با حضور دو سوم از اعضایی که عدم حضورشان را اعلام نکردند، برگزار شد، رسمیت داشته و هرگونه خبر دیگری تکذیب می‌شود.

دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان لندن افزود: گزارش کامل این اتفاقات از طریق ایمیل به تمامی اعضا ارسال شده است.

عطائی ادامه داد: اینجانب ضمن تبریک به شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشجویان لندن، از تمام دست اندرکاران که در حل اختلافات انجمن اسلامی دانشجویان لندن نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و برای آنها پاداشی دنیوی و اخروی را از خداوند متعال خواهانم. نهایتاً درب کانون توحید لندن به روی همه باز است و از تمام دانشجویان ایرانی برای شرکت در برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار