نصیرزاده: مسئولان ورزش همیشه حامی تیم ملی کشتی بوده اند

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: اگر بخواهیم بگوییم که مسئولان ورزش به کشتی بی توجهی کرده اند، واقعا بی انصافی است.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: کشتی در این چند سال اخیر در آسیا روند رو به رشدی داشته و دیگر به مانند گذشته نمی‌توان گفت که سطح مسابقات آسیایی پایین است. خیلی از تیم‌های مدعی در این رقابت‌ها حضور داشتند و باعث شد که سطح مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. تیم ملی کشتی کشور ما، هم در بخش فرنگی و هم در بخش آزاد موفق شد قهرمان آسیا شود.


بیشتر بخوانید: ایران در سنگین وزن کشتی آزاد صاحب سهمیه المپیک شد


او افزود: البته ما در کشتی آزاد می‌توانستیم به جای ۲ مدال طلایی که در وزن‌های ۹۲ و ۹۷ کسب کردیم، در وزن‌های ۸۶ و همچنین ۱۲۵ هم صاحب مدال طلا شویم که متاسفانه با بد شانسی رو به رو شدیم. در کل به نظر من با این شرایط سخت سیاسی، اقتصادی که اکنون در کشور ما وجود دارد معتقدم عملکرد کاروان کشتی ما بسیار خوب و ستودنی بود و همین که کشتی گیران ما موفق شدند دل مردم را شاد کنند بسی جای خوشحالی دارد و من به همه آن‌ها تبریک می‌گویم.

مسئولان ورزش همیشه حامی تیم ملی کشتی هستند

رئیس سازمان لیگ کشتی درباره حضور نداشتن مسئولان ورزش در مراسم استقبال از ملی پوشان کشتی هم بیان داشت: اگر بخواهیم بگوییم که مسئولان بی توجهی کرده اند، واقعا بی انصافی است. رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این هر کجایی که کشتی برنامه داشته، حضور پیدا کرده است و همین دیروز هم در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور داشتند. همچنین علی نژاد، معاون ورزش‌های قهرمانی همیشه حامی تیم ملی کشتی بوده است. حالا اینکه این عزیزان امروز نتوانستند در مراسم استقبال از ملی پوشان کشتی شرکت کنند، به خاطر تغییر برنامه‌ای بود که به وجود آمد. مخصوصا به خاطر شیوع ویروس کرونا همه آن‌ها درگیر جلسه و ستاد هستند. همچنین همه آن‌ها قبل از این بابت قهرمانی که تیم ملی در رقابت‌های آسیایی به دست آورد، پیام‌های تبریکی را ارسال کردند و مطمئن باشید به موقع از همه ملی پوشان تجلیل خواهند کرد.

نصیرزاده درباره اینکه آیا با شیوع ویروس کرونا برنامه‌های تیم ملی کشتی هم دستخوش تغییر می‌شود گفت: با توجه به آن که وزیر ورزش شخصا به فدراسیون‌های ورزشی بخشنامه صادر کرد و از همه خواست که فعلاً از هرگونه تجمع و گردهمایی صرف نظر کنند به همین دلیل ما برنامه‌های کشتی را لغو کردیم. به طوری که ما مسابقات قهرمانی نوجوانان را که قرار بود با همکاری وزارت آموزش و پرورش در مشهد برگزار کنیم را لغو کرده و همچنین مسابقات قهرمانی جوانان را که قرار بود ۱۱ تا ۱۷ اسفند ماه در کرمان برگزار شود را لغو کردیم. به دنبال همین موضوع مسابقات لیگ کشتی دانشجویی را هم که قرار بود هفته گذشته برگزار کنیم، به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کردیم.


بیشتر بخوانید: بنا: شهید صدر زاده خودش کشتی گیر بوده است / منش پهلوانی او من را شیفته خودش کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار