مراکز قلیان سراها تا اطلاع ثانوی در ساوجبلاغ تعطیل می شود

فرماندار ساوجبلاغ از مدیران این اماکن خواست به خاطر جان هموطنان کمک کنند تا عرضه قلیان را تعطیل در این مراکز صورت نگیرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ابوالقاسم پالیز گیر فرمانداری ساوجبلاغ گفت: تمام فعالیت باغ تالار ها ، اجرای مراسمات عمومی ، جشنواره ها ، مسابقات ورزشی ، فعالیت سالن های ورزشی ، سینما، تئاتر، استخرها تعطیل اعلام می گردد .

فرماندار ساوجبلاغ  افزود: به  شهر داری ها و دهیاری ها تاکید کرد تا هر چه سریعتر نسبت به گند زدایی شهر و روستا اقدام نمایند و این کار بصورت مکرر انجام و به نقاط پر تردد و پارک ها هم توجه جدی شود .

پالیز گیرگفت : همه مسئولیم که پای کار باشیم به خصوص دستگاه هایی که مسئولیت اجتماعی دارند ، آگاه سازی جامعه بسیار مهم است به دور از ایجا ترس و حشت منطقی با این مشکل روبرو شویم تا هر چه زودتر از شر ان راحت شویم .

او افزود : فعالیت آموژشگاه ها مهم است چون بخش اعظمی از جمعیت ما را دانش آموزان تشکیل می دهند اگر خدای ناکرده اتفاقی در این بخش بیفتتد بخش اعظمی از جمعیت گرفتار خواهند شد.

فرماندار ساوجبلاغ  گفت : کنترل زباله گردها و جمع اوری زباله در ساعات بیشتر در دستور کار شهر داری ها قرار بگیرد .

پالیز گیر  افزود: خواستار تعطیل شدن همه برنامه های برگزاری نمایشگاه های بهاره شد ودستور تشکیل کمیته مقابله با کرونا را برای همه ادارات صادر کرد.

انتهای پیام  / ر. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.