رحمانی خبر داد؛

اعطای مجوز‌های ۲۴ ساعته برای تولید محصولات ضدعفونی کننده

وزیر صمت گفت: برای واحد‌های تولید مواد شوینده، مجوز‌های ۲۴ ساعته تولید مواد ضدعفونی کننده می‌دهیم.

اعطای مجوز‌های ۲۴ ساعته برای تولید محصولات ضدعفونی کنندهبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صمت در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تولیدات مواد شوینده نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
 
او گفت: میزان مصرف مواد دستشویی ۱۲۰ هزار لیتر گزارش شده است و ما نیز ظرفیت تولید  را به ۲۵۰ هزار لیتر رساندیم.
 
وی افزود: آمار تولیدکنندگان ماسک بیشتر از رقم علام شده است و طبق مواردی که من بررسی کردم ۴۰ تا ۶۵ واحد تولیدی اقدام به تولید ماسک می‌کنند.

وزیر صمت با اشاره به بی انصافی برخی از افراد سودجو در زمان بحران گفت: روز گذشته تولید کننده اسپری شوینده با بنده تماس گرفت و اعلام آمادگی خود را مبنی بر تولید ضد عفونی کننده  اعلام کرد و از ما خواست تا در قبال تولید و قیمت مصوب وزارت صمت اجازه این کار را بدهیم.

رحمانی گفت: به برخی از واحد‌های تولید محصولات شوینده مجوز تغییر تولید محصول برای ۲۴ ساعت اعطا می‌شود تا تولید محصول مورد نظر سرعت بگیرد. واحد‌های تولیدی وطن دوستی هستند که از روز اعلام بحران اعلام آمادگی کردند.

او گفت: شنیدم قیمت لیمو شیرین افزایش بی حد و اندازه دارد در صورتی که طبق گفته‌های مسئولان مربوط از جمله آقای حریرچی لیمو شیرین چندان تاثیری در درمان و پیشگیری ویروس کرونا ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار