کاراندیش: برای اعتراض به محرومیت شجاعی به فیفا شکایت می‌کنیم

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: این احتمال وجود دارد که اعتراض خود به محرومیت کاپیتان تیم را به فیفا ارائه کنیم.

مصطفی کار اندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محرومیت ۳ جلسه‌ای مسعود شجاعی اظهار کرد: متن حکم محرومیت شجاعی هنوز به این بازیکن و باشگاه ابلاغ نشده است، اما اگر کمیته انضباطی و سایر ارکان‌ قضایی فدراسیون فوتبال مشابه همین رفتار با شجاعی را برای سایر بازیکنان از جمله پرسپولیسی‌ها نداشته باشند به طور حتم اعتراض خود را علاوه بر استیناف به مراجع دیگر نیز ارائه خواهیم کرد.  

او ادامه داد: به هر حال اگر رفتار با شجاعی تبعیض آمیز باشد در آن صورت مراتب اعتراض خود را به مراجع بالاتر قضایی از جمله فیفا اعلام می‌کنیم. البته حکم محرومیت شجاعی قابل تجدید نظر است و ما می‌توانیم به این حکم اعتراض کنیم.

کار اندیش درباره اینکه مسعود شجاعی به علت افترا به داور بازی محروم شده است، گفت: ما بعد از اینکه متن استوری شجاعی را خواندیم و اطلاعات کامل در مورد حکم صادر شده پیدا کردیم به طور حتم از این بازیکن دفاع می‌کنیم تا محرومیت او لغو شود.   

کاراندیش درباره اینکه مهلت ۲ هفته‌ای برای پرونده شکایت کوین کنستانت به پایان رسیده است، گفت: فیفا مهلت ۲ هفته‌ای به باشگاه تراکتور داده است و ما در این مدت درخواست ارسال متن اصلی پرونده را کردیم که هنوز این متن را دریافت نکردیم و پس از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

او درباره وضعیت پرونده رضا شکاری بیان کرد: موضوعی به ما ابلاغ نشده است تا در این باره اظهار نظر کنیم.


بیشتر بخوانید: کاپیتان تراکتور ۳ جلسه محروم شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
دمت گرم فدراسیون ایران
آخرین اخبار