لغو ۵۰ درصدی سفر‌ها در همدان

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان گفت با شیوع بیماری کرونا ۵۰ درصد از سفر‌های همدان لغو شد.

لغو ۵۰ درصدی سفر‌ها در همدانعلی مرادی‌پور در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا در ۲ روز گذشته لغو تور‌ها و سفر‌های آژانس‌های مسافرتی همدان به ۵۰ درصد رسیده است، افزود:۷۰ درصد مسافران تور‌های آژانس‌ها در کل مسیر‌ها به ویژه در مقاصد زیارتی به دنبال کنسل کردن بلیط‌های خود هستند.

او با اشاره به خسارت دریافت بلیط‌های مسافران ادامه داد: باید این موضوع به صورت کتبی ابلاغ شود تا بتوانیم از افرادی که بلیط‌های خود را لغو می‌کنند، خسارت دریافت نکنیم.

مرادی‌پور بیان کرد: هم اکنون راه‌آهن و شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند به هیچ وجه نمی‌توانند مبالغ بلیط را به طور کامل به مردم بازگردانند.

او با بیان اینکه آژانس‌های مسافرتی به امید نوروز بودند که درآمدی داشته باشند، اما با شرایط موجود با چالش روبرو شدند، اضافه کرد: آژانس‌های مسافرتی همدان تاکنون با مسافرانی که به دنبال لغو بلیط و تور‌های خود هستند، همکاری داشته اند، اما واقعاً این موضوع به ضرر آژانس‌ها تمام می‌شود و باید چاره‌ای اندیشید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.