مقابله با کرونا، ترامپ و شومر را به جان هم انداخت

رئیس‌جمهور و رئیس اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا این بار بر سر موضوع مقابله با کرونا با یکدیگر به جدال توئیتری پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انتقادات سناتور چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا واکنش نشان داد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: چاک شومرِ گریان، فقط برای جلب توجه عموم، گلایه کرده است که من {ترامپ} برای کسب آمادگی برای {مقابله} با ویروس کرونا باید بیش از دو و نیم میلیارد دلار بودجه درخواست می‌کردم. اگر درخواست مبلغ بیشتری کرده بودم، او می‌گفت این رقم خیلی زیاد است. شومر از پایان یافتن زودهنگام سفرم خوشش نیامد. حق با من بود. او بی‌کفایت است.

مقابله با کرونا، ترامپ و شومر را به جان هم انداخت

چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات‌ها در سنای آمریکا گفته بود: من فقط از درخواست تأمین مالی تاسف‌برانگیز و ناکافی رئیس جمهور (ترامپ) انتقاد نکردم، من به بی‌کفایتی وی اشاره کردم که چگونه هیچ برنامه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا ندارد. او تیم امنیت سلامت جهانی شورای امنیت سلامت (NSC) را منحل کرده است، می‌خواهد بودجه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) را 16 درصد کاهش دهد، یک نفر را هم برای سرپرستی واکنش به ویروس کرونا منصوب نکرده است.

مقابله با کرونا، ترامپ و شومر را به جان هم انداخت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۰۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
ایشالا ترامپ کرونا بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
حتما راه مقابله را از قبل آماده کرده
آخرین اخبار