آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان از زبان پزشکش

پزشک معالج محمدرضا شجریان درباره شرایط جسمانی او توضیح داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،هیات مدیره بیمارستان جم، در بیانیه‌ای، آخرین  وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان را توضیح داد.


بیشتر بخوانید: دلیل بستری شدن شجریان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان


 در متن این بیانیه آمده است:

«در ادامه اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهمان عزیز به استحضار می‌رساند شرایط بالینی ایشان در حال حاضر به دلیل تشدید ترشحات ریوی مجدداً به دستگاه ونتیلاتور(کمک تنفسی) وصل شده است، ولی شرایط ریوی، قلبی و کلیوی ایشان پایدار است، و جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.»

مهرداد بهلولیه پزشک تیم بررسی استاد شجریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان آخرین وضعیت و شرایط استاد را پایدار دانست و گفت : وضعیت استاد شجریان تغییری نکرده است ، به طورکلی کمی مشکلات تنفسی باعث استفاده از دستگاه برای ایشان است .

او بیان داشت : در اغلب موارد ایشان خود تنفس می‌کند، اما زیر دستگاه تنفسی هستند تا در صورت کمبود تنفس از این دستگاه استفاده شود.

در پی انتشار این بیانیه، حسن عباسی پزشک معالج محمدرضا شجریان گفت: شرایط جسمانی استاد شجریان وخیم نشده است اما او  دچار ضعف عضله تنفسی شده است و دستگاه در صورت نیاز به تنفس کمک می‌کند و دستگاه در زمان نیاز به طور اتوماتیک به فعال می‌شود و بیشتر طول روز استاد آواز ایران خود نفس می کشند و به تدریج دستگاه به طور کامل حذف می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شجریان ، آواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار