راه یابی به مرحله نهایی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری

دو نمایش از چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

راه یابی به مرحله نهایی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: دو نمایش از این استان به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

او افزود: در مرحله‌ی نخست این جشنواره ۴۸۴ نمایش تولید شد که از میان این تعداد، ۳۵۶ نمایش صحنه‌ای به مرحله استانی راه پیدا کرد و در نهایت ۹۵ نمایش از ۳۱ استان کشور به مرحله بازبینی آثار رسید.

رحیمی اضافه کرد: هیئت داوران بخش صحنه‌ای این جشنواره متشکل از آزاده پورمختار، حسن دادشکر و سامی صالحی از میان ۹۵ نمایش، ۱۵ اثر را به عنوان راه یافته به مرحله نهایی معرفی کردند.

او ادامه داد: بر اساس رأی داوران از استان چهارمحال و بختیاری دو نمایش «سیاه دل» اثر معصومه گودرزی و «لکه پر ماجرا» از سپیده ابراهیمی به عنوان راه یافتگان به مرحله نهایی بخش صحنه‌ای هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون معرفی شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار