رژیم صهیونیستی سخنرانی‌های منتقد سیاست‌های نتانیاهو در قبال ایران را لغو کرد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌هایش در روسیه، کانادا و بلغارستان دستور داد سخنرانی یک تحلیلگر مسائل ایران را به دلیل آنکه از سیاست‌های نتانیاهو درباره ایران انتقاد کرده لغو کنند.

نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آکسیوس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه‌هایش در روسیه، کانادا و بلغارستان دستور داد سخنرانی راز زمیت، تحلیلگر سابق مسائل اطلاعاتی در ارتش این رژیم را به دلیل آنکه از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم درباره ایران انتقاد کرده است لغو کنند.

سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در روسیه، کانادا و بلغارستان از راز زمیت برای سخنرانی درباره ایران دعوت کرده بودند با این حال رئیس بحش راهبردی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با ارسال پیام‌هایی برای این سفارتخانه‌ها از آن‌ها خواست سخنرانی زمیت را به دلیل مواضعش درباره ایران لغو کنند.


بیشتر بخوانید: نتانیاهو: ۳۵۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری می‌سازم!


در متن این پیام‌ها آمده این تحلیلگر صهیونیست، به شدت سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی و به ویژه سیاست فشار حداکثری علیه ایران را مورد انتقاد قرار داده است.

در ادامه این درخواست آمده است: «دیدگاه‌های زمیت در راستای اهدال سیاسی ما نیست. تا آنجا که امکان دارد از شما درخواست می‌کنیم از ورود ایشان جلوگیری کنید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
مرگ بر نتانیاهو
آخرین اخبار