شیفت ایثار یک شرکت تولیدی محصولات بهداشتی برای مقابله با کرونا

یک شرکت تولیدی محصولات بهداشتی شیفت کاری کارکنانش را از یک شیفت به ۳ شیفت افزایش داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، معصومی، مدیر شرکت نیوساد گفت: برای تامین کالا‌های بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شیفت کارکنان این شرکت از یک شیفت به ۳ شیفت افزایش یافته است.

او افزود: هم اکنون ۱۲۰ نیروی کار این واحد تولیدی روزانه ۴۰ هزار عدد دستمال مرطوب آنتی باکتریال و ۲۰ هزار قوطی محلول ضد عفونی کننده تولید می‌کنند.

مدیر شرکت نیوساد گفت: در شرکت نیوساد در صورت تامین مواد اولیه مورد نیاز این ظرفیت وجود دارد که تا ریشه کنی ویروس کرونا در گیلان محصولات ضد عفونی کننده تولید کند.

سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده یگان امنیتی سپاه قدس گیلان هم گفت: با بسیج همه امکانات در خدمت گیلانیان برای ریشه کنی کرونا هستیم.

او، در حاشیه بازدید از یک واحد تولید محصولات بهداشتی در شهر صنعتی رشت، افزود: بسیج کارگری گیلان با هماهنگی‌های به عمل آمده آمادگی دارد تا اقلام بهداشتی واحد‌های تولیدی را در درب منازل شهر رشت به مردم تحویل دهد.

فرمانده یگان امنیتی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: شهروندان رشتی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ و ۳۳۱۴۲۸۲۴ تماس گرفته و نیازمندی‌های بهداشتی خود را اعلام کنند تا بسیجیان این اقلام را در درب منازل به آنان تحویل دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: صنعت ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
از پنجشنبه شب تاکنون هیچ داروخانه ای در رشت ماسک ندارد
مراکز بهداشت هم میگویند هنوز توزیع نشده و ماسک ندارند
فقط یک عدد ماسک را از کجا باید تهیه کنیم؟