امداد رسانی در مناطق زلزله زده قطور ادامه دارد/توزیع ۴ هزار و ۸۵۰ تخته چادر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از توزیع ۴ هزار و ۸۵۰ تخته چادر در بین زلزله زدگان خبر داد.

رهبر مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، با اشاره به تشریح عملیات امداد رسانی در مناطق زلزله زده شمال استان به ویژه منطقه قطور گفت:روز یکشنبه بعداز زمین لرزه ساعت ۹:۲۳ دقیقه بلافاصله استاندار آذربایجان غربی به همراه مسئولان، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بسیج شدند در منطقه حضور پیدا کردند.
 
او ادامه داد:همزمان با روز اول زلزله استاندار آذربایجان غربی بعداز بازدید هوایی از منطقه در شهرستان خوی با حضور همه مسئولان تشکیل جلسه داد و تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه تعداد۷۰۰ تخته چادر بین خانواده‌های زلزله زده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین در ادامه به دومین زمین لرزه عصر روز یکشنبه اشاره کرد و افزود:با وقوع این زمین لرزه خسارت‌های مالی افزایش یافت.

رهبر افزود: بعد از زمین لرزه دوم امدادرسانی به مردم افزایش یافت و در طول دو روز چهار هزار و ۸۵۰ چادر بین خانوار‌های منطقه قطور توزیع شده و همه مردم اسکان صد در صدی یافته اند.

او با اشاره به توزیع اقلام غذایی گفت:در طول این چند روز، چهار هزار و ۳۴۸ بسته غذایی سه روزه (۷۲ ساعته)، بین زلزله زدگان توزیع شده است.

رهبر با اشاره به اینکه منطقه قطور سردسیر است افزود:چهار هزار و ۲۳ شعله والور در کل منطقه توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ارزش ریالی اقلام توزیع شده را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

او یادآور شد:وجود روستا‌های صعب العبور، مرزی بودن و تامین امنیت مهمترین عاملی است که در برخی اوقات امدادرسانی را کند می‌کند که با این وجود تمام منطقه را پوشش درصدی دادیم.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.