مساجد، محور آموزش های پلیس فتا

رئیس پلیس فتای البرز گفت: کارشناسان پلیس فتا به منظور ارائه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از جرایم مجازی به صورت دوره ای در مساجد حضور پیدا می کنند.

مساجد، محور آموزش های پلیس فتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو در فضای اینترنتی، کارشناس پلیس فتای استان البرز با حضور در مسجد پنج تن آل عبا منطقه گوهردشت نسبت به آموزش اهالی این منطقه اقدام کرد.

سرهنگ محمد اقبالی، رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: علی رغم اعلام هشدارهای فراوان پلیس فتا در فضای اینترنتی و صدا و سیما مبنی بر فعالیت کلاهبرداران سایبری، اما همچنان تعدادی از شهروندان در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار می شوند.

او افزود: به همین منظور کارشناسان پلیس فتا استان البرز به صورت دوره ای در مساجد و مدارس استان حضور پیدا کرده و آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از آسیب ها و جرائم مجازی را به شهروندان ارائه می دهند.

رئیس پلیس فتای البرز گفت: در همین راستا کارشناس پلیس فتا با حضور در مسجد پنج تن آل عبا منطقه گوهردشت در خصوص جرایم اینترنتی از جمله برداشت های غیرمجاز یا فیشینگ، برداشت های اسکیمری و نحوه استفاده از رمز دوم پویا آموزش های لازم را به شهروندان ارائه داد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.