سید عباسی: اتفاقاتی پشت پرده درباره ما می‌افتد/ محروم کردن شهر خودرو خودزنی است!

مربی شهرخودرو گفت: چطور می‌شود بازیکنی با برگه فسخ قرارداد با ما قراداد می‌بندد و ما محروم می‌شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود سیدعباسی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس بیان کرد: قبل از هر چیز از دست دادن هوطنان مان را به دلیل بیماری کرونا تسلیت می‌گویم. امیدوارم که هر چه زودتر این معضل جهانی حل شود و آرامش به کشور برگردد.

او افزود: ما بعد از انجام چند بازی که خیلی سنگین بودند برابر مسجد سلیمان خیلی خوب بودیم و توانستیم خودمان را از نظر ذهنی برای بازی با پرسپولیس آماده کنیم. از هر لحاظ برای این مسابقه آماده هستیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده‌ایم که بازی خوبی را برابر تیم قابل احترام پرسپولیس انجام دهیم و امیدواریم که فردا بازی خیلی خوبی برگزار شود. تنها ناراحتی ما این است که نمی‌توانیم هواداران‌مان را در ورزشگاه داشته باشیم.

سیدعباسی درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات هم توضیح داد: این در حیطه وظایف من نیست و باشگاه پر قدرت این موضوع را دنبال می‌کند. سعید صادقی و محمدرضا خلعتبری را هم به دلیل مصدومیت و جعفری و سرلک را هم به دلیل محرومیت کمیته تعیین وضعیت در اختیار نداریم. ما بازیکنان خوب و با انگیزه داریم.

وی خاطرنشان کرد: امسال یک سری مشکلات برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از طرف تیم‌های عربی به وجود آمد. ما و استقلال بازی پلی آف را هم در خارج از خانه برگزار کردیم و در یک شرایط خیلی سخت تواسنتیم به مرحله گروهی صعود کنیم. ما در گروه سختی قرار گرفتیم. بازیکنان ما با تمام وجود برابر الهلال بازی کردند. تیمی که قهرمان آسیا است. در بازی با پاختاکور تیم ما واقعا چهره یک تیم بازنده را نداشت. ما دو گل آفساید خوردیم.

سید عباسی اذعان کرد: وقتی ما در مسابقات خارجی با بی مهری رو به روی می‌شویم توقع داریم در کشورمان یک کمک کوچک به ما بشود. فکر نمی‌کنم در این پرونده قرار باشد به ما کمکی شود، اما سوال من این است که چطور می‌شود بازیکنی با برگه فسخ قرارداد با ما قراداد می‌بندد و محروم شویم؟ آن هم چند روز قبل از یک بازی مهم ما در لیگ. این شائبه به وجود می‌آید که حتما اتفاقاتی در پشت افتاده که این تصمیمات گرفته می‌شود. خیلی دوست داریم بدانیم چرا باشگاه ما با چنین جریمه‌ای مواجه شده است.

مربی شهر خودرو ادامه داد: این محرومیت خودزنی نیست؟ وقتی همه فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران شده‌اند ما نباید از فوتبال ایران دفاع کنیم؟ باشگاه شهر خودرو وقتی این بازیکنان را جذب کرد یک سری بازیکنانش را از دست داد. الان ما از وجود ۲ بازیکن تاثیرگذارمان محروم هستیم. جواب ما را چه کسی باید بدهد؟ ما هم متضرر می‌شویم. تیم ما با توجه به شواهد قرارداد بسته است. اگر خود سازمان لیگ اجازه نمی‌داد این قرارداد بسته شود باشگاه ما تکلیف خودش را می‌دانست.

وی درباره غیبت سرمربی تیمش در نشست خبری هم توضیح داد: به دلیل شرایط جوی تهران ما تمرین امروزمان را از دست می‌دادیم و به خاطر همین بازیکنان ما امروز در مشهد آخرین تمرین‌شان را پشت سر گذاشتند و آقای سرآسیایی از من خواستند که از طرفش از شما عذرخواهی کنم.

مربی شهرخودرو درباره بیماری کرونا و تاثیرش روی لیگ هم، گفت: ما تمکین کردیم و برابر نفت مسجد سلیمان بازی کردیم، اما روز قبل از بازی به ما گفتند بازی باید بدون تماشاگر باشد. ما هم بدون مشکلی بازی را برگزار کردیم. سوال این‌جاست که چرا نباید مسابقات تعطیل شود؟ وقتی مسابقات بین‌المللی در اروپا تعطیل می‌شود ما چرا نباید تعطیل کنیم. وقتی هر مسابقه برگزار می‌شود حداقل ۱۵۰ نفر عوامل برگزاری دارد که همه در معرض این بیماری هستند. ممکن است ما هم این بیماری را بگیریم.

سیدعباسی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نحوه جدایی گل‌محمدی از شهر خودرو آیا کدورتی بین آن‌ها وجود دارد؟ گفت: جا دارد از او تشکر کنم. او یک سال و نیم فوق‌العاده‌ای در شهر خودرو داشت. او مربی قابل و به نامی در ایران است. باشگاه ما برای او همیشه احترام قائل بوده و این را به گوش اهالی فوتبال رسانده است. از او در شهر خودرو به نیکی یاد می‌شود و قدردان زحماتش هستند. این موضوع در فوتبال دنیا به کرات اتفاق افتاده است. باعث افتخار ماست که برابر گل‌محمدی حاضر می‌شویم. انتظار یک بازی خوب از تیم گل‌محمدی داریم و هیچ حساسیتی در این بازی نیست و چند دوست همدیگر را فردا می‌بینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار