فرود چترباز روی سیم های دکل برق

چتربازی که حین فرود در سیم های دکل برق گرفتار شده بود برای ساعت ها بین زمین و آسمان معلق ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چترباز آمریکایی که به مدت چند ساعت روی سیم‌های دکل برق گرفتار شده بود سرانجام نجات یافت. بنا به گزارش NBC News این چترباز که هویتش اعلام نشده روز چهارشنبه و پس از ۳ ساعت معلق ماندن روی سیم‌های دکل برق توسط ماموران برق محلی نجات یافت.  

بنا به گزارش پلیس محلی شهرستان یوبا این چترباز حوالی ساعت ۵ بعداز ظهر روز چهارشنبه در نزدیکی فرودگاه محلی در منطقه اولایوهرست روی سیم‌های دکل برق فرود آمد. بلافاصله تیم‌هایی از شرکت گاز و برق محلی در محل حادثه حاضر و برای نجات چترباز وارد عمل شدند. این چترباز پس از انتقال به زمین توسط تیم‌های نجات به بیمارستان منتقل شد.  

" رندی یورک "، رئیس مرکز آتشنشانی اولایوهرست به کانال fox ۴۰ گفت: «تمرکز اصلی ما بر این بود که به چترباز اطمینان دهیم که در همان حالت بماند و تلاش نکند تا خود را از آن حالت خلاص کند. چون هر حرکت اضافی چترباز موجب می‌شد تا او به زمین سقوط کند.»

این چترباز بدون آنکه دچار جراحت شدید شود از این حادثه جان سالم به در برد. او حوالی ساعت ۲۰.۱۵  توسط تیم‌های نجات به پایین و بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. هنوز علت گرفتارشدن این چترباز روی سیم‌های دکل برق مشخص نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: چترباز ، دکل برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار