اطلاع‌رسانی به مردم شفاف است

استاندار کردستان گفت:همه چیز در کردستان در خصوص اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا شفاف است و لازم است این شفافیت به مردم منتقل شود.

نهمین جشنواره دست سازه‌های خلاقانه کمک آموزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان  در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا گفت: اقدامات پیشگیرانه و به موقع باعث ایجاد آرامش نسبی در مردم شده و این روند کماکان باید تداوم داشته باشد.

او با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی خود باید برای زیر مجموعه‌هایشان الگو باشند، گفت: وظیفه مدیران است که در این شرایط با رفتار مناسب آرامش را به مردم برگردانند.

استاندار کردستان دانشگاه علوم پزشکی را منبع موثق برای اعلام اخبار در خصوص ویروس کرونا اعلام کرد و اظهار داشت: همه چیز در کردستان در خصوص اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا شفاف است و لازم است این شفافیت به مردم منتقل شود.

مرادنیا همچنین در خصوص تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دیگر مواد ضد عفونی کننده تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های نظارتی لازم است بر بازار نظارت کافی داشته باشند و با هر نوع احتکار و گرانفروشی این کالاها به شدت برخورد کنند.

همچنین در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد بر اساس نمونه هایی که برای آزمایش به تهران ارسال شده خوشبختانه همه نمونه‌ها منفی بوده و خبری از ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کردستان نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.