فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا:

تیم‌های امداد و نجات و تجهیزات مهندسی ارتش در خدمت مردم زلزله زده خوی

سرتیپ حاجیلو گفت: تیم‌های امداد و نجات به همراه تحهیزات وارد مناطق خوی شده و در حال امداد و نجات هستند.

تیم‌های امداد و نجات، تجهیزات مهندسی ارتش در خدمت مردم زلزله زده خویبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا در بازدید از مناطق زلزله زده قطور شعرستان خوی گفت؛ تجهیزات آواربرداری و مهندسی ارتش با هماهنگی بنیاد مسکن شهرستان خوی جهت آواربرداری و باز کردن راه‌های مسدود شده در حال امداد رسانی هستتد.

او ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تیم‌های امداد و نجات، تجهیزات سبک و سنگین، یک تیم پزشکی سیار از بیمارستان ۵۲۳ ارتش در منطقه حضور دارد و نیهز‌های پزشکی را برطرف خواهد کرد.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو با اشاره به نیاز بالگردی در امداد رسانی به مردم زلزله زده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام قد در خدمت مردم خواهد بود چنانچه نیاز یه بالگرد‌های هوانیروز در حوزه امداد ونجات باشد، حتما در اختیار ستاد بحران و مردم قرار خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب در پایان گفت: در حال حاضر نیرو‌های ارتش در منطقه حضور دارند و بیشترین فعالیت آن‌ها در حوزه آواربرداری، بازگشایی معابر و خدمات پزشکی است که به نحو مطلوبی انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار