دستگیری عاملان آتش سوزی خودرو‌های حمل ضایعات پارچه

سرکلانتردهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان آتش کشیدن خودرو‌های حمل ضایعات پارچه در جنوب تهران، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "عباس مرادی" سرکلانتردهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: چندی قبل خبری مبنی بر آتش زدن عمدی خودروی حمل ضایعات پارچه محدوده استحفاظی سرکلانتری دهم مخابره شد که تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر به ریاست سرهنگ حسین شمسایی تشکیل شد.

وی افزود: ماموران در گام نخست در محل آتش سوزی عمدی خودروی حمل ضایعات پارچه رفته و در تحقیقات میدانی به دست آوردند مرد جوانی با یک فندک اقدام به آتش زدن پارچه‌های پشت خودروی وانت می‌کند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در ادامه تحقیاقتشان به محل جمع آوری این ضایعات پارچه رفته و با توجه به تصویری که از متهم داشتند در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی عامل این آتش سوزی عمدی شدند.

سرکلانتردهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از دستگیری ادعا کرد از مرد جوانی ۵ میلیون تومان برای آتش زدن هر خودروی ضایعات پارچه پول گرفتم که در این خصوص تیم پلیسی به سراغ متهم اصلی پرونده رفته و پس از ۶ ساعت عملیات موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

وی با بیان اینکه متهم اصلی پرونده در گام بعدی عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: در تحقیقات از این متهم سابقه دار مشخص شد وی به خاطر اختلاف حساب با مالک خودرو که در کار ضایعات پارچه فعالیت دارد همدست خود را اجیر و خودرو‌ها را به آتش کشیده است.

سرهنگ مرادی در پایان گفت: پس از اعتراف هر دو متهم به جرم خود با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار