حضور رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در حرم حضرت معصومه(س)

حجت الاسلام طائب به همراه جمعی از اساتید حوزه به زیارت بانوی کرامت(س)رفتند تا فضای نامناسب رسانه‌ای علیه حرم مطهر به علت کرونا زدوده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین طائب  رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار و جمعی از اساتید بنام حوزه امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حاضر شدند تا فضای نامناسب رسانه‌ای علیه قم و حرم مطهر به علت کرونا ویروس زدوده شود.

حجت الاسلام و المسلمین طائب  رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار  و اساتید مطرح حوزه حجج اسلام والمسلمین حسینی ،تراشیون و عالی با حضور در بارگاه منور خواهر هشتمین خورشید، مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)را زیارت کردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در حرم حضرت معصومه(س)

این روز‌ها در پی شیوع کرونا و منع شدن مردم از حضور در مکان های عمومی، حرم حضرت معصومه (س)مسجد مقدس جمکران،مساجد،بقاع متبرکه به نحو چشم گیری  خلوت شده است. 

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است و حرم مطهر به صورت مستمر ضدعفونی می شود.

زائران حرم مطهرحضرت معصومه(س)دیروز بعد از اذان مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) گردهم آمده و خواستار برپایی نماز جماعت شدند و مسئولان حرم مطهر  با توجه به اصرار زائران، زمینه اقامه نماز جماعت را فراهم ساختند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.