شهروندان فریب ماموران قلابی بهداشت رانخورند

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: اخیرا در برخی از استان‌های کشور با شیوع ویروس کرونا عده‌ای در قالب مامور بهداشت به منازل مسکونی مراجعه کرده و در نهایت دست به سرقت می‌زنند.

شهروندان فریب ماموران قلابی بهداشت رانخورندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ عبدالله فاتحی گفت: در برخی از استان‌های کشور گزارش شده که عده‌ای در قالب ماموران بهداشت و علوم پزشکی به بهانه تست کرونا ویروس به درب منازل مسکونی مراجعه کرده و با اطمینان حاصل کردن از اینکه کسی در منزل حضور ندارد و یا فرد در خانه تنها است، اقدام به سرقت می‌کنند.

او افزود: خوشبختانه تا کنون موردی در این زمینه در استان کردستان اتفاق نیافتاده است و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در این خصوص هوشیار باشند و فریب این افراد را نورند و به محض مشاهده چنین مواردی از طریق پلیس ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان به هشدار‌های پلیسی متناسب با پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه به روز‌های پاپانی سال نزدیک می‌شویم مردم بیشتر به بازار‌ها مراجعه کرده و به تبع سارقان و جیب بران نیز بیشتر در سطح عموم حضور می‌یابند.

سرهنگ فاتحی یادآور شد: مردم باید هوشیار باشند که در زمان خرید کمتر از پول نقد استفاده کنند و بیشتر باید با کارت‌های بانکی، خرید خود را انجام دهند و کارت خود را به هیچ عنوان به افراد غریبه واگذار نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.