تأمین ماسک، با تغییر خط تولید یکی از واحد‌های صنعتی

بزرگترین تولید کننده موکت خاورمیانه با تغییر یکی از خطوط، ماسک تولید کرد.

تأمین ماسک، با تغییر خط تولید یکی از واحد‌های صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با افزایش استفاده از ماسک، یکی از واحد‌های صنعتی بروجن تولید خود را برای تأمین ماسک تغییر داد.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از لوازم بهداشتی، واحد‌های تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری با تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده، در حال رفع کمبود اقلام مورد نیاز مردم هستند.

رستمی اضافه کرد: بزرگترین تولید کننده موکت خاورمیانه در بروجن برای رفع کمبود لوازم بهداشتی، اقدام به تولید ماسک طبی کرد.

فیاضی مدیر ارتباطات این واحد تولیدکننده گفت: با کمبود شدید ماسک در کشور و افزایش تقاضای مردم برای خرید این محصول، بخشی از خط تولید کالای خواب (LOMANA) به تولید ماسک طبی اختصاص داده شد.

او افزود: ۴۰ نفر از کارکنان این واحد صنعتی با تولید روزانه ۵ هزار ماسک طبی در دو شیفت ۱۲ ساعته، نیازمندی پرسنل کارگاهی، مراکز بهداشتی و بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری را تأمین می‌کنند.

محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن هم با اشاره به اینکه کتان پارچه‌ای خاصیت آنتی باکتریال و ضدحساسیت دارد گفت: پارچه استفاده شده در تولید ماسک طبی در این واحد صنعتی ۱۰۰ درصد طبیعی و گیاهی بوده و از نظر بهداشتی تضمین شده است.

او افزود: استفاده از دو لایه اِسپان باند با استاندارد اِکوتکس میزان نفوذ میکروب و آلودگی به داخل این نوع ماسک را به شدت کاهش داده که پس از شست و شو و اُتوکشی، ضدعفونی شده و به صورت چندباره قابل استفاده است.

کرمی همچنین از خرید بیش از سه هزار ماسک توسط خیران سلامت بروجنی و اهدا به مراکز بهداشتی و بیمارستانی خبر داد و اضافه کرد: این اقلام در روز‌های آینده و بر اساس اولویت در اختیار افراد در معرض آسیب و دارای بیماری‌های قلبی، عروقی، کلیوی و تنفسی قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: شست و شوی دست‌ها با آب و صابون و محلول‌های ضدعفونی کننده، رعایت نکات بهداشتی، حفظ خونسردی، عدم حضور در اماکن پرازدحام و جلوگیری از دست دادن‌های مکرر برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.