گندزدایی از اماکن عمومی با آخرین روش‌های علمی

معاون عمرانی استاندار اردبیل بر گندزدایی از اماکن عمومی با استفاده از آخرین روش‌های علمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کمیته دفن پسماند گفت: : دفن مواد آلاینده محیطی باید با هماهنگی و نظریه کارشناسان محیط زیست و منابع طبیعی انجام شود تا در آینده خطری زندگی مردم را تهدید نکند.

او افزود: شهرداری ها در اسرع وقت نسبت به جمع آوری زباله هاو دفن آن در محل های مناسب اقدام کنند.

قلندری با بیان اینکه ویروس جدید کورونا در کمین است و نباید نسبت به جان انسان ها بی تفاوت باشیم گفت: جان انسان ها با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و نباید نسبت به آموزش و پیشگیری این ویروس از تلاشی دریغ کنیم.

او در رابطه با هفته منابع طبیعی نیز تصریح کرد: در هفته منابع طبیعی برخی برنامه های جنبی حذف می شود و برنامه درختکاری در هفته منابع طبیعی در محل های تعیین شده اجرا می شود.

قلندری افزود: باید حیوانات حامل بیماری در سطح شهر با نظر کارشناسان جمع آوری شود.

او در رابطه با پاکسازی حاشیه جاده ها در آستانه سال جدید گفت: به جهت نا مساعد بودن هوا و شرایط حاکم پاکسازی حاشیه جاده ها به آینده موکول شود اما هر دستگاه وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: پسماندهای عفونی وبیمارستانی با نظر کارشناسی محیط زیست و با دقت تمام انجام شود.

قلندری اظهار کرد: آموزش های لازم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهت پیشگیری از ویروس جدید کورونا در ادارات انجام شود و هر دستگاه در حد توان برای مقابله با این ویروس تلاش کنند.

او با بیان اینکه با ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست دستگاه ها در انجام ماموریت های محوله موازی کاری نکنند افزود: برای مدیریت بحران در رابطه با وضعیت پیشگیری از ویروس کرونا باید با محوریت یک دستگاه متولی بقیه دستگاه های اجرایی هماهنگ اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.