دوره عربده کشی آقای پهلوان پنبه به پایان رسید

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: فردی که در یکی از استان‌های غربی کشور اقدام به حمل سلاح گرم، ایراد ضرب و جرح شهروندان و تشویش اذهان عمومی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ نورمحمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: در پی صدور نیابت قضایی از یکی از استان‌های غربی کشور مبنی بر مخفی شدن یکی از اراذل و اوباش به نام آن استان در البرز، شناسایی مخفیگاه و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات پلیسی در کمتر ۲۴ ساعت مخفیگاه متهم شناسایی و باتوجه به این که در سوابق نامبرده حمل سلاح گرم قید شده بود ماموران پس از تعقیب و مراقبت وی در فرصتی مناسب در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فتحی زاده گفت: متهم در محل زندگی اش با انجام شرارت‌های فراوان اقدام به حمل سلاح سرد و گرم، ایراد ضرب و جرح شهروندان و تشویش اذهان عمومی کرده و با تنگ دیدن عرصه بر خود به استان البرز گریخته بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز در پایان با بیان این که متهم پس از دستگیری برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس به هر نحوی بخواهد آن را مخدوش کند قانون به شدت با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.