نتیجه آزمایش ۶ مورد مشکوک به کرونا امروز مشخص می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: ۶ مورد نمونه امروز از افراد ابتلا به کرونا گرفته شده است که تا پایان امروز نتیجه ان اعلام خواهد شد.

نتیجه آزمایش ۶ مورد مشکوک به کرونا مشخص می‌شودشکیبا  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: تا به ححال یک مورد مثبت داشتیم ۱۰ مورد  نمونه گیری دیروز انجام شده  که نتیجه منفی بوده و ۶ مورد  امروز نیز انجام شده و منتظر جواب ازمایش هستیم و جواب منفی که نیاز به انجام  آزامایشات بعدی ندارد اما اگر جواب مثبت باشد  باید اقدامات تکمیلی انجام شود شود.

در استان کرمانشاه مردم به شایعات توجه نکنند در اینکه ویروس کرونا شیوع پیدا کرده شکی وجود ندارد و اما  امار و ارقام دروغین که سلامت مردم در نظر نمی گیرند و آرامش مردم را به خطر می اندازند نباید توجه کنند و تنها از منابع موثق اخبار فوت و مبتلایان را پیگیری کنند.

 شکیبا  در خصوص فوت دو نفر در بیمارستان امام رضا نیز توضیح داد : موارد مشکوک فوت داشتیم، اما نمی‌توان گفت مبتلا به کرونا بودند، چون نیازمند بررسی ازمایشات هستیم   اما تاکنون موردی که به علت کرونا  باشد و به تایید ازمایشگاه رسیده باشد نداشتیم.

او گفت: اقدامات بهداشتی در شهرستان‌ها اموزش‌ها انجام شده و ۵ نقطه مرزی که با کشور عراق داریم همه نیرو‌ها حضور دارند و همچنان در  نوار مرزی خدمات بهداشتی  ارائه می‌دهند هم چنین  بنر‌های اموزشی در سطح شهر نصب شده است. 

شکیبا با بیان اینکه کمبود ماسک در استان وجود دارد  گفت: پیگیر این مشکل هستیم و تا چند روز آینده این مشکل مرتفع خواهد شد اما باید توجه کنیم خیلی از نیاز‌ها نیز نیاز کاذب است و ماسک برای همه افراد ضرورت ندارد ماسک برای افراد بیمار یا افرادی که با بیمار به طور مستقیم نیاز است.

شکیبا بیان کرد:  نیازمند حمایت خوب مردم هستیم تا بتوانیم  این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار