معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

امکان استفاده رایگان از شبکه توزیع محتوای «ابر آروان»

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از استفاده رایگان از شبکه توزیع محتوای «ابر آروان» برای اشتراک‌گذاری محتوا‌های آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا از ابتدای هفته گذشته در ایران و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، برخی نظرات درباره برگزاری مجازی کلاس‌های آموزشی برای جلوگیری از اختلال در روند تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مطرح شد.

برگزاری مجازی کلاس‌های درس احتیاج به زیر ساخت‌هایی برای ارتباط بین مدرس و دانش آموز یا دانشجو دارد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برای فراهم کردن این زیر ساخت‌ها اقدام کرد.

در این راستا بر اساس اعلام امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات، رایزنی‌های لازم برای استفاده رایگان از شبکه توزیع محتوای «ابر آروان» تا زمان تعدیل شدن شرایط فعلی شیوع ویروس و تعطیلی مراکز آموزشی خبر داد.


بیشتر بخوانید: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های مجازی فراهم شد


بر اساس توییت او برای انتقال محتوای آموزشی بین افراد این فضا به صورت رایگان وجود دارد.

ناظمی این اقدام را در راستای مسئولیت اجتماعی افراد نسبت به شیوع کرونا و مقابله با آن معرفی کرده و از مسئول این شبکه توزیع محتوا قدر دانی کرد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط معاون وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

" استفاده فراگیر از آموزش الکترونیکی نیاز به زیرساخت مناسب دارد. در راستای مسوولیت اجتماعی، شبکه توزیع محتوا و ابری ابر آروان برای اپ‌ها و سایت‌های آموزشی تا پایان کرونا رایگان است. "

استفاده رایگان از شبکه توزیع محتوای «ابر آروان»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار