انجام اعمال پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا

فرماندار ویژه آبادان گفت: ادارات، سازمان‌ها و دستگاههای اجرایی از فردا موظف به انجام اعمال پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فرماندار ویژه آبادان  ضمن تاکید به لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط همه ی شهروندان گفت:مدیران دستگاه‌ها می بایست از فردا شرایط بهداشتی مطلوب را در اداره متبوع خود برای پرسنل و ارباب رجوع فراهم سازند.این دستور العمل به هیچ عنوان به منزله ی اعلام شرایط بحرانی در آبادان نیست، بلکه در جهت پیشگیری و حفظ سلامت شهروندان اعمال خواهد شد.

او ادامه داد:ضد عفونی کردن دستگیره ی دربها، سرویس های بهداشتی، اتاقهای اداری بویژه دفاتر پر تردد، استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده برای مراجعین قطعا می تواند در خصوص حفظ سلامت شهروندان مثمر ثمر باشد.

فرماندار ویژه آبادان  افزود:همچنین با ابلاغ به دانشگاه علوم پزشکی و همچنین همکاری فرماندهی ناحیه ی انتظامی در کریدورهای منتهی به ورودی شهرستان آبادان افرادی که قصد ورود به شهرستان را دارند مورد تست آنفولانزا قرار خواهند گرفت.

موسوی با بیان اینکه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان نیز پذیرای مراجعانی که علائم سرماخوردگی حاد یا آنفولانزا دارند، خواهد بود گفت:از این رو به بیماران محترمی که بیماری آنها غیر از سرماخوردگی شدید یا آنفولانزا است، توصیه می کنم حتی المقدور جهت انجام مراحل درمان خود به بیمارستان‌های شهید بهشتی، ۱۷ شهریور و شرکت نفت مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.