راز سرقت‌های مرد همسایه فاش شد

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت‌های تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم قاضی پور رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر گفت: معاون پیشگیری کلانتری باتوجه به تعاملاتی با مدیران ساختمان‌ها و مجمتع‌های بزرگ که دارد از سوی یکی از مدیران ساختمان‌ها در جریان ظاهرات مرموزی قرار گرفت.

وی افزود: مدیر ساختمان به معاون پیشگیری عنوان کرد داخل انباری یکی از ساکنان ساختمان که بخشی از شیشه آن شکسته شده است یک موتور خرد شده که پلاک آن پیداست ماه هاست که در آنجا نگهداری می‌شود و احتمال می‌دهم موتور سرقتی باشد.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در این مرحله شماره پلاک موتور را استعلام کردند که مشخص شد این موتور سرقتی است و سپس با هماهنگی مقام قضایی به انباری ساختمان رفته و پس از تخریب قفل در متوجه شدند که ۲ موتور سیکلت سرقتی در این انباری نگهداری می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر اظهار داشت: تیم پلیسی به سراغ ساکن ساختمان رفته و پس از دستگیری وی مشخص شد این مرد قطعات موتور‌های سرقتی را با هم جابجا می‌کند و موتور نو و جدید را به اتباع خارجه می‌فروشد.

سرهنگ قاضی پور ادامه داد: متهم در اعترافاتش ادعا کرد که در مدت زمان ۳ سال بیش از ۱۰ موتور به سرقت برده و با ترکیب کردن آن‌ها با هم یک موتور جدید به فروش می‌رساند.

وی در پایان گفت: چنانچه تردد مشکوک در ساختمان مشاهده می‌کنید به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهید و موتورسواران نیز موتور‌ها را در محلی امن و مجهز به وسایل ایمنی پارک کنند تا هدف سرقت قرار نگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار