گل محمدی: دیدار‌های لیگ برتر فوتبال در تهران برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ما درباره دیدار‌های لیگ برتر تصمیم گیرنده نیستیم و ۲ بازی لیگ برتر در تهران بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری و کاهش خطر‌های احتمالی، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال این استان اعلام کرد باید تمام رویداد‌های فوتبال این استان شامل همایش ها، گردهمایی ها، مسابقات، کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری اقدام کنند.

البته رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اینکه آیا بازی‌های لیگ برتری که قرار است این هفته بین تیم‌های پرسپولیس با شهرخودرو و سایپا با صنعت نفت در تهران برگزار شود هم لغو خواهد شد، گفت: در این باره اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصمیم گیرنده نیست چراکه لیگ برتر زیر نظر ما برگزار نمی‌شود. به همین دلیل بازی مذکور برگزار خواهد شد. البته به عنوان یک مسئول ورزشی اعتقاد دارم برای حفظ سلامت تمام بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزاری بازی‌ها باید لیگ برتر هم لغو شود و بهتر مراجع ذی صلاح مانند وزارت بهداشت و ستاد مقابله و جلوگیری کرونا دستورالعملی بدهند که بازی‌ها حتی بدون تماشاگر هم انجام نشود.

او تصریح کرد: نامه جدید اداره کل هم تنها مربوط به رویداد‌هایی است که زیر نظر هیات‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار