دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت:اماکنی که ملزومات مورد نیاز مردم را مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده را انبار می‌کنند، علاوه بر برخورد، پلمب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع کرونا توسط بعضی از محتکران و سواستفاده‌کنندگان اظهار داشت: اگر افرادی در این شرایط به جای کمک و مساعدت بخواهند احتکار و گران‌فروشی کنند، دستگاه قضا به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان این‌که دستگاه قضا در برخورد با محتکران مسامحه ندارد، گفت: با نیروی انتظامی، اداره تعزیرات، بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است تا با افرادی که گران‌فروشی و احتکار می‌کنند، برخورد شود و اگر نیاز به ورود داشتند دادستانی برابر مقررات اقدام و پشتیبانی می‌کند.

او با تأکید بر این‌که اماکنی که ملزومات مورد نیاز مردم را مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده را انبار می‌کنند، علاوه بر برخورد، پلمپ می‌شوند، تصریح کرد: مردم در این وضعیت آرامش خود را حفظ کنند و اگر همه دست به دست هم دهند، می‌توانند بر این بیماری غلبه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تأکید بر این‌که مردم نباید به خود ترس و استرس راه دهند، ترس از خود بیماری بدتر است، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و احتکار می‌توانند با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند و یا این‌که از طریق سامانه سجا اطلاع‌رسانی کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.