توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک درهمدان

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان از توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک به شهرونادان همدان خبر داد.

توزیع رایگان کارت بلیت الکترونیک درهمدان اسدی مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در همدان گفت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم به منظور ضدعفونی سیستم حمل و نقل همدان از جمله در بخش اتوبوسرانی و نیز پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به شکل روزانه انجام می‌شود.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط معاونت اتوبوسرانی شست وشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها به صورت مستمر و هر شب انجام می‌شود.

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان بیان کرد: درجهت ارتقاء سلامت شهروندان با هماهنگی اداره بهداشت همدان ترکیب مشخصی از مواد ضدعفونی و گندزدایی در اتوبوس‌های شهری استفاده می‌شود.

او از توزیع کارت رایگان به مسافران به منظورجلوگیری از انتشار بیماری کرونا طی خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای فرهنگ سازی به منظور استفاده مردم از کارت بلیت الکترونیک به منظور کاهش انتقال آلودگی و میکروب بوده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار