افزایش ۱۳ درصدی محبوبیت برنی سندرز

نتایج جدیدترین نظرسنجی فاکس نیوز حاکی از آن است که برنی سندرز با محبوبیت ۳۱ درصدی پیشتاز حزب دموکرات است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی جدید «فاکس نیوز» نشان داد ۳۱ درصد شرکت کنندگان اعلام کرده اند که دلشان می‌خواهد برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت را به عنوان پیروز انتخابات مقدماتی حزب دموکرات ببینند. در واقع سطح حمایت از برنی سندرز در مقایسه با یک ماه پیش با ۸ درصد افزایش همراه بوده است.

در این نظرسنجی سطح حمایت از جو بایدن، دیگر نامزد حزب دموکرات و معاون سابق باراک اوباما ۱۸ درصد اعلام شد که با کاهش ۸ درصدی در مقایسه با ماه پیش همراه بود.

سطح حمایت از مایک بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک هم ۱۶ درصد اعلام شده است. این نظرسنجی همچنین نشان داد که سطح حمایت از پیت بودجج و الیزابت وارن به ترتیب ۱۲ و ۱۰ درصد است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد ۴۲ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که به دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ رای می‌دهند. این در حالی است که ۴۵ درصد اعلام کردند حاضرند به هر نامزد دموکراتی رای بدهند تا ترامپ پیروز نشود.

در میان شرکت کنندگان این نظرسنجی، نیمی از آن‌ها دموکرات و ۴۱ درصد جمهوری خواه بودند. نظرسنجی فاکس نیوز بر روی ۱۰۰۰ شرکت کننده بالغ در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ فوریه انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظرسنجی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سندرز هم کمتر از ترامپ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سندرز هم مثل ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
یعنی میشه ترامپ رای نیاره
آخرین اخبار