سردرگمی مقامات دولت ترامپ در مورد شیوع کرونا

سناتور آمریکایی وقتی می‌بیند که وزیر امنیت آمریکا نمی‌تواند به ساده‌ترین سوالات در مورد برنامه این کشور برای مقابله با کرونا پاسخ دهد، مجبور می‌شود سمتش را به او متذکر شود!

سردرگمی مقامات دولت ترامپ در مورد شیوع کرونابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها حجم بسیاری از خبرهای مهم در رسانه های بین المللی به موضوع شیوع ویروس کرونا برمی گردد. در آمریکا کرونا دموکرات ها و جمهوری‌خواهان را حسابی به جان هم انداخته است.

نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه گفت که کشورش آمادگی مناسب برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ندارد و دولت آمریکا اقدامات کافی را برای آماده شدن جهت مقابله با شیوع این بیماری انجام نداده است. وی از ترامپ بابت «کوچک نمایی» نگرانی ها درباره شیوع کرونا انتقاد کرد و گفت دولت اقدامات کافی را برای آماده شدن جهت مقابله با شیوع این ویروس انجام نداده است: «من از اینکه ما چه اندازه برای همه گیری این بیماری هم از لحاظ تجهیزات ایمنی و هم از لحاظ دستگاه های پزشکی برای کمک به مبتلایان آمادگی داریم، مایوس هستم.»

به تازگی ویدئویی منتشر شده است که سناتور آمریکایی وقتی می‌بیند که وزیر امنیت آمریکا حتی نمی‌تواند به ساده‌ترین سوالات در مورد برنامه این کشور برای مقابله با ویروس کرونا پاسخ مشخص دهد، مجبور می‌شود سمتش را به او متذکر شود! این کلیپ نشان می‌دهد که دولت ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا آمادگی لازم را ندارد!

در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.