اعزام بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید بهشتی بابل

بیماران مشکوک به کرونا برای سی تی اسکن به بیمارستان شهید بهشتی بابل اعزام می‌شوند.

اعزام بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید بهشتی بابلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سیدفرزادجلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بیماران مشکوک به کرونا که در بیمارستان یحیی نژاد بابل بستری هستند فقط برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان شهید بهشتی اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه ۴۶بیمار مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند، افزود: نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد ۴ بیمار در بابل کرونا مثبت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: روزانه ۱۰۰بیمار به کلینیک هاى سرپایی و مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه می‌کنند، اما آزمایش‌ ابتلا به کرونا فقط برای بیماران بستری مشکوک به کرونا انجام می‌شود.

دکتر سیدفرزادجلالی از مردم خواست اخبار مربوط به کرونا در حوزه شهرستان بابل را از سایت اصلی دانشگاه به نشانی www.mubabol.ac.ir یا خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند و از گمانه زنی‌ و  باز نشر اخبار کذب که در فضای مجازی منتشر می‌شود خودداری کنند.

او گفت: روند درمانی بر روی افراد مشکوک به کرونا با تلاش شبانه روزی پرسنل درمانی ادامه دارد و یکی از بیماران کرونا مثبت در بابل پس از بهبودی ، ترخیص شد.

نخستین مورد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس چهارشنبه هفته قبل در بابل شناسایی شده بود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار