آیا افراد بهبود یافته از کرونا دوباره مبتلا می‌شوند؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:چون کرونا ویروسی جدید است دقیقا نمی‌توان پاسخ داد که افراد بهبود یافته دوباره مبتلا می‌شوند.

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه چون کرونا ویروسی جدید است دقیقا نمی‌توان پاسخ داد که افراد بهبود یافته دوباره مبتلا می‌شوند،گفت: برخی گزارش ها  نشان می‌دهد که پادتن ویروس کرونا بعد از یک ماه از بین می‌رود و احتمال دارد فرد بهبود یافته دوباره مبتلا شود.

او با بیان اینکه تمامی بیمارستان‌های استان خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌دهند، افزود: ۵ مرکز ارجاعی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دو مرکز ارجاعی در دانشگاه علوم پزشکی بابل به بیماران مشکوک به کرونا ویروس خدمات فوق تخصصی ویژه ارائه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک برای همگان ضرورتی ندارد، گفت: وضعیت عرضه مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها و لوازم بهداشتی استان بهبود می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست که فعلا از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند چرا که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها پرهیز از حضور در مکان های پر رفت و آمد و اماکن ورزشی بود .

موسوی از همه مردم خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند چرا احتمال شیوع این بیماری از فرد مبتلا به دیگران زیاد است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار