خسارات ۱۱۰ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آب شهری نورآباد

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری نورآباد گفت: سیل اخیر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از تاسیسات، خطوط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ آب شهری این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   علی محمد نظریان گفت: سیل ۶ اسفند موجب تخریب دیوار تصفیه خانه فاضلاب به طول ۱۰۰ متر، جاده تصفیه خانه فاضلاب، منهول‌های داخل رودخانه‌های بادآور و گچینه، تخریب پل‌های جاده دسترسی چاه‌های تامین آب شهر نورآباد و جاده دسترسی چاه‌ها تخریب شد.

وی اظهار داشت: همچنین خسارت سنگینی به ایستگاه پمپاژ فاضلاب نورآباد وارد شد و ۲ دستگاه پمپ لجن کش این ایستگاه از کار افتاده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری نورآباد بیان کرد: ضمن هشدار به کلیه شهروندان جهت ذخیره آب مورد نیاز و ضروری به میزان ۴۸ ساعت در زمان سیل مخازن آب را در حداکثر ظرفیت ذخیره سازی گردید، تا در صورت قطع برق شهروندان با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمان سیل با تمهیدات اندیشیده شده هیچگونه قطعی آب در شهر نورآباد نداشتیم.

وی ادامه داد: پس از سیل نیز ماموران این شرکت در شستشوی منازل و خیابان‌های مناطق سیل زده با دستگاه جنتکس مشارکت داشته اند و علاوه بر آن کار شستشوی شبکه فاضلاب به طول ۱۵ کیلومتر که به علت سیل پر از گل و لای شده بود پاکسازی گردید.

وی یادآور شد: باز کردن انشعاب منازل سیل زده به تعداد حداقل ۴۰۰خانوار، مشارکت در خروج آب از منازل و موسساتی که به علت سیل لبریز از آب شده بودند از دیگر اقدامات این شرکت پس ازسیل اخیر بود.

نظریان گفت: برای تسریع خدمات رسانی به شهروندان علاوه بر کف کش‌های موجود در امور آب نورآباد، اقدام به اجاره کف کش‌های بخش خصوصی کردیم تا آب منازل سیل زده تخلیه گردد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار