نمایشگاه بین المللی قزوین محل برپایی بیمارستان صحرایی

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بیمارستان صحرایی در محوطه محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برپا می‌شود.

مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: در کارگروه مبارزه با کرونا تصمیم گرفته شد تا بیمارستان صحرایی برای بستری افراد مشکوک و یا مبتلا به کرونا تا فردا در محوطه محل دائمی نمایشگاه بین المللی برپا شود.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استان، این بیمارستان صحرایی ۴۵ تختخوابی است و همه امکانات یک بیمارستان مجهز در آن وجود دارد.

او اضافه کرد: نیرو‌های این بیمارستان از دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، بیمارستان ارتش و بهداری سپاه تامین خواهد شد.

مهدیخانی افزود: علاوه بر بیمارستان صحرایی هم اکنون بخشی از بیمارستان بوعی قزوین، بخشی از بیمارستان امام علی بویین زهرا و بخشی از بیمارستان رحیمیان الوند برای بستری کردن بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است.

او گفت: مدیریت بحران دارای ۵ سالن ورزشی در قزوین، چوبیندر، اقبالیه، مهرگان و تاکستان است که در صورت شرایط اضطراری از این سالن‌ها و سالن‌های بخش خصوصی استفاده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت:عدم برگزاری مراسم عروسی، گندزدایی مدارس، استفاده از ظرفیت خیران برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کروا و عدم پذیرش مسافر در مهمانسرا‌ها از دیگر مصوبات کارگروه مبارزه با کرونا بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار