رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران مطرح کرد؛

معرفی کمیته‌های پنج گانه برای کنترل شیوع کرونا

محمدی گفت: امیدوارم با تصویب دستورالعمل‌های کمیته‌های پنجگانه بتوانیم در هفته پیش رو که شیوع کرونا افزایش پیدا می‌کند، اقدام‌های موثری انجام دهیم.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفت‎وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدام‌های مدیریت شهری برای کنترل شیوع کرونا گفت: از روز گذشته با تشکیل کمیته‌هایی در ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدام‌های مدیریت شهری را توسعه دادیم و شهردار تهران رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را مسئول کمیته مقابله با کرونا با اختیار تام منصوب کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: پنج کمیته آموزش و اطلاع رسانی، کمیته بهداشت محیط و دفع پسماند، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته تامین اقلام و ارزاق عمومی و کمیته بودجه و منابع انسانی ذیل مجموعه ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد.

محمدی تاکید کرد: تمام این پنج کمیته که با تناسب مدیریت شهری و شورای شهر تهران شکل گرفته اند موظف هستند تمام خدمات را به شکل معین و تعریف شده به شهروندان ارائه کنند.

او با اشاره به جلسه روز پنجشنبه مدیریت شهری با حضور رئیس ستاد مبارزه با کرونا گفت: مصوبات پنج گانه به مانند تعطیلی مراکز عمومی و لغو تجمعات در حال انجام است و امیدواریم با تصویب دستورالعمل‌ها که از فردا انجام می‌شود در هفته جاری که شیوع کرونا افزایش پیدا بتوانیم در مسیر کنترل و مدیریت کرونا با قدرت عمل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار