رئیس دادگستری شهرستان اسد آباد:

برخورد قانونی با افرادی که اقدام به رعب و وحشت در مورد ویروس کرونا می‌کنند

رئیس دادگستری شهرستان اسد آباد گفت: دستگاه قضا با افرادی که در مورد ویروس کرونا برای مردم رعب و وحشت ایجاد کنند برخورد قانونی می‌کند.

برخورد قانونی با افرادی که اقدام به رعب و وحشت در مورد ویروس کرونا می‌کنندرحیمی رئیس دادگستری شهرستان اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه مدتی است که کشور با خبر انتشار ویروس کرونا مواجه شده و پیگیری‌ها برای عدم انتشار این ویروس و جلوگیری از شیوع گستردهاین ویروس در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اما در این میان عده‌ای سودجو به فکر تشویش اذهان عمومی هستند.

او بیان کرد: بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا اخبار جعلی درباره ویروس کرونا را منتشر کنند و موجب ترس وتشویش اذهان عمومی و نگرانی هر چه بیشتر مردم شوند.

رحیمی ادامه داد:، اما افرادی که ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کنند باید منتظر مجازات قانونی بمانند، زیرا این افراد از لحاظ قانونی مجرم به حساب می‌آیند و در صورت ارتکاب انتشار اخبار باید مجازات قانونی را تحمل کنند.

رئیس دادگستری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم اخبارمربوط به این بیماری را از منابع رسمی دنبال کنند و ضمن رعایت بهداشت فردی و توجه ویژه به تذکرات پزشکان محترم به این شایعات توجهی نکنند.

او گفت: درمجموعه درمانی شهرستان تاکنون موردی مبنی بر ابتلا به کرونا در اسدآباد نداشته ایم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.