ثبت دو مورد جدید ابتلا به کرونا در بحرین

با ثبت دو مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در بحرین به ۳۸ تن رسید.

ثبت دو مورد جدید ابتلا به کرونا در بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، مقامات بحرین از ثبت دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند.

بنا به گزارش‌ها، یکی از این دو مورد تبعه عربستان می‌باشد و بدین ترتیب شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۳۸ نفر می‌رسد.

وزارت بهداشت بحرین اعلام کرد مورد دیگر تبعه این کشور است و هر دو نفر با پرواز غیرمستقیم از ایران آمده اند.

مقامات بحرین پیشتر اعلام کردند که تدابیر لازم برای اطمینان از سلامت شهروندان این کشور اتخاذ شده است. علاوه بر این، مقامات بحرین تمامی مدارس را در این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به مدت ۲ هفته تعطیل کرده‌اند.

با کشف نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در عراق، شمار کشور‌های عربی که تا کنون ویروس کرونا در آن‌ها دیده شده، به ۶ کشور رسید.

چین امروز شنبه از جان باختن ۴۷ فرد دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. با احتساب این ۴۷ نفر تعداد جان باختگان کرونا در چین در مجموع به ۲۸۳۵ نفر رسید. به گفته همین منبع خبری، کمیسیون ملی بهداشت چین از ۴۲۷ مورد جدید مبتلا به کرونا خبر داد که با احتساب آنها، تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور در مجموع به ۷۹ هزار و ۲۵۱ نفر رسید.

ویروس کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ شیوع آن از چین آغاز شده، تاکنون جان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را گرفته و حدود ۸۰ نفر دیگر نیز در چندین کشور بر اثر آن جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار